CROSSTREK

All-Around Safety Subaru

Najnovejši varnostni sistemi novega Crosstreka omogočajo vsem – od novih voznikov do tistih najbolj izkušenih – zabavno in varno vožnjo v vsaki situaciji. Poleg sistema EyeSight*1 nove generacije sprednji sistem radarja in vrtljive LED-luči pomagajo zmanjšati tveganje nesreč z avtomobili, kolesarji in pešci na križiščih. Poleg tega zračna blazina SRS*2 z notranje strani voznikovega sedeža v primeru nesreče pomaga preprečiti trk med osebami v avtomobilu.


PASIVNA VARNOST
Pasivna varnost je zasnovana za zaščito potnikov v primeru trka, in to zahvaljujoč funkcijam, kot so zračne blazine SRS*2, in razporeditvi, ki v primeru trka motorju omogoči, da zdrsne pod dno kabine.
PREVENTIVNA VARNOST
Zahvaljujoč naprednim sistemom preventivne varnosti, kot je sistem EyeSight*1, se je mogoče lažje izogniti nevarnostim in nesrečam.
PRIMARNA VARNOST
Primarna varnost nastane že v trenutku dizajniranja avtomobila. Izredna vidljivost, optimalen položaj za vožnjo in intuitivni ukazi omogočajo primarno varnost vsem potnikom.
AKTIVNA VARNOST
Zahvaljujoč tehnologijam, kot sta pogon Symmetrical All-Wheel Drive in SGP, so izboljšani odziv volana, nadzor in stabilnost avtomobila, kar omogoča visoko raven aktivne varnosti. Tako lahko vsi potniki v potovanju uživajo povsem pomirjeni.

Pasivna varnost

Pasivna varnost je zasnovana za zaščito potnikov v primeru trka, in to zahvaljujoč funkcijam, kot so zračne blazine SRS*2, in razporeditvi, ki v primeru trka motorju omogoči, da zdrsne pod dno kabine.

Obročast okvir za ojačitev

Obročasta konstrukcija za ojačitev je izdelana iz materialov z izjemno visoko odpornostjo, ki so zasnovani tako, da v primeru nesreče razpršijo silo trka daleč od potnikov.

Konfiguracija za zaščito kabine

Zahvaljujoč platformi Subaru Global Platform sta motor in menjalnik nameščena še nižje in izvedena tako, da v primeru čelnega trka ne vstopita v kabino.

Zračne blazine z dodatnim sistemom za zadrževanje sile (SRS)*2

Sprednje zračne blazine SRS*2, bočne sprednje zračne blazine SRS*2, zavesne zračne blazine SRS*2, zračna blazina SRS*2 za voznikova kolena, zračna blazina SRS*2 v oblazinjenju sovoznikovega sedeža in notranja bočna zračna blazina SRS*2 za voznikov sedež so del serijske opreme za večjo zaščito vseh potnikov v primeru nesreče.

Preventivna varnost

Zahvaljujoč naprednim sistemom preventivne varnosti, kot je sistem EyeSight*1, se je mogoče lažje izogniti nevarnostim in nesrečam.

EyeSight*1

EyeSight*1, napredni sistem pomoči pri vožnji podjetja Subaru, deluje kot drugi par oči na cesti, saj uporablja dve barvni kameri, ki ustvarita dimenzionalno sliko in imata odlično sposobnost prepoznavanja objektov, podobno človeškemu vidu. Če odkrije možno nevarnost, na primer vozila, motorje, kolesa in pešce*3, opozori voznika in po potrebi deluje na zavore in volan, kar omogoča še varnejšo in mirnejšo vožnjo.

Subaru Rear Vehicle Detection (SRVD) (odkrivanje vozila za avtomobilom)*4

Sistem SRVD s pomočjo senzorjev, montiranih v zadnje kote vozila, opozori voznika na približevanje vozila zadaj, s čimer se izognete tveganjem med menjavanjem pasov. Obvesti vas tudi o morebitnih nevarnostih trka med vzvratno vožnjo na cestah s križišči.

Prilagodljive sprednje luči (SRH)

Med vožnjo v ovinek se smer snopa svetlobe iz sprednjih luči premika v levo ali desno v skladu z obračanjem volana, kar omogoča večjo vidljivost v ovinkih, posebej ponoči.

Reverse Automatic Braking (RAB) (samodejno zaviranje pri vzvratni vožnji)

Štirje senzorji na zadnjem braniku odkrivajo ovire za vozilom med vzvratno vožnjo. Če odkrijejo oviro, lahko sistem obvesti voznika z zvočnim signalom in samodejno aktivira zavore, da prepreči trk ali zmanjša škodo zaradi trka.

High Beam Assist (HBA) (samodejni vklop dolgih luči)*4*5

High Beam Assist izboljša vidljivost, s tem pa tudi varnost med nočno vožnjo s samodejnim vklopom in izklopom dolgih luči, odvisno od situacije v prometu in pogojev vožnje.

Adaptive Cruise Control (prilagodljivi tempomat)

Če Adaptive Cruise Control odkrije prisotnost vozila pred vami, spremlja razdaljo med voziloma in hitrost vozila spredaj ter spremeni hitrost vašega vozila, da ohrani varno razdaljo. Ker je zasnovan za vožnjo po avtocestah in hitrih cestah, prepozna prisotnost vozila spredaj in njegove zavorne luči ter se prilagodi gostemu prometu, da zagotovi največjo možno učinkovitost porabe goriva in udobje med dolgimi potovanji.

Lane Centring Control (ohranitev vozila na sredini pasu) in Preceding Vehicle Adaptive Steering Control (pomoč pri upravljanju, ki se prilagaja spredaj vozečemu vozilu)

Sistem zmanjša utrujenost in stres voznika s prepoznavanjem linij pasu in/ali vozila spredaj z namenom pomoči pri obračanju volana, da vozilo ohrani na sredini pasu.

Lead Vehicle Start (gibanje spredaj vozečega vozila)

Ko stojite v koloni in sistem EyeSight*1 prepozna, da se je promet znova stekel, sistem Lead Vehicle Start Alert voznika opozori z zvočnim signalom in utripanjem lučke.

Emergency Lane Keep Assist (pomoč pri ohranjanju vozila na pasu v sili)

Pomaga lahko pri zmanjševanju nevarnega zapuščanja pasu, ko odkrije vozila na sosednjem pasu ali približujoča se vozila*3, in sicer z vklopom zvočnega opozorila in utripanjem lučke ter obračanjem volana.

Pre-Collision Braking System (sistem zaviranja za preprečitev trkov) *3

V primeru skorajšnjega trka z vozilom ali drugo oviro pred avtomobilom Pre-Collision Braking System voznika opozori s svetlobnimi in zvočnimi signali na kontrolni plošči. Če se voznik ne odzove, da bi preprečil trk, bo sistem samodejno zaviral, da zmanjša trk ali se mu celo povsem izogne. Če se voznik poskuša izogniti trku, mu bo Pre-Collision Brake Assist pri tem pomagal.

Pre-Collision Throttle Managament (upravljanje hitrosti za preprečitev trkov)

Ko vozilo miruje in sistem EyeSight*1 opazi oviro spredaj, vozilo pa je v prestavi za vožnjo naravnost namesto vzvratno, Pre-Collision Throttle Management pošlje številne zvočne in svetlobne signale in zmanjša moč motorja, da se izogne čelnemu trku.

Front Pre-Collision Braking (sprednje zaviranje za preprečitev trkov)*3

Ko sistem odkrije veliko možnost čelnega trka na območjih nizke vidljivosti, kot so križišča ali izhod s parkirišča, lahko vozniku pomaga pri izogibanju trkom s pomočjo zvočnega signala in utripanja lučke ter s pomočjo pri zaviranju.

Road Edge Lane Departure Prevention (preprečitev zavijanja s pasu s prepoznavanjem roba cestišča)*6

Pomaga lahko pri zadrževanju vozila na pasu s prepoznavanjem vodoravne signalizacije in pomočjo vozniku z delovanjem na volan, s čimer prepreči neželeno zapuščanje pasu. Deluje lahko tudi na cestah brez vodoravne signalizacije s prepoznavanjem zunanjih meja, na primer trave.

Traffic Sign Recognition/Intelligent Speed Limiter (prepoznavanje prometnih znakov/inteligentna omejitev hitrosti)

Traffic Sign Recognition prepozna prometne znake in jih prikaže na zaslonu z večkratnim prikazom informacij. Intelligent Speed Limiter samodejno uskladi najvišjo hitrost vozila s prepoznano omejitvijo hitrosti.

Vrtljive LED-luči

Vrtljive LED-luči pomagajo preprečiti nesreče ponoči na križiščih. Ko se obrnejo v levo ali desno, močno osvetlijo območje v smeri vožnje, kar vozniku pomaga prej opaziti pešce in kolesa.

Driver Monitoring System (sistem spremljanja voznika)

Sistem spremljanja voznika je napreden varnostni sistem pomoči, ki uporablja namensko kamero in programsko opremo za prepoznavanje obraza, da odkrije utrujenost in pomanjkanje pozornosti pri vozniku. Prepozna do pet predhodno registriranih voznikov, s čimer zagotovi po meri prilagojene nastavitve vožnje in prijetno ter funkcionalno doživetje vožnje.

Primarna varnost

Primarna varnost nastane že v trenutku dizajniranja avtomobila. Izredna vidljivost, optimalen položaj za vožnjo in intuitivni ukazi omogočajo primarno varnost vsem potnikom.

Izboljšana vidljivost

Optimalen položaj za vožnjo, višina oken in optimizirana razporeditev stebrov omogočajo odlično vidljivost v vseh smereh, kar zmanjša mrtve kote in situacijo ohranja pod nadzorom.

Sprednje luči s samodejnim vklopom

Svetlobni senzor samodejno prižge sprednje luči ob mraku in v drugih pogojih zmanjšane osvetlitve. Tako se zagotovita kar največja vidljivost in varnost, tudi če bi voznik pozabil prižgati luči zvečer ali pri vstopu v tunel. Poleg tega da vozniku zagotavlja boljšo vidljivost, funkcija sprednjih luči s samodejnim vklopom zagotavlja večjo vidljivost avtomobila drugim voznikom.

Volan, nastavljiv po nagibu in globini

Nastavljiv volan je mogoče nagniti navzgor ali navzdol in ga premakniti vodoravno, da se približa vozniku ali oddalji od njega, kar je koristno za izvajanje natančnih manevrov, prav tako pa zmanjša tveganje nesreč.

Senzor za dež

Senzor odkrije prisotnost dežja na vetrobranskem steklu in aktivira brisalce z nastavitvijo intervala in hitrosti na podlagi intenzivnosti dežja. Ta funkcija vozniku pomaga ohraniti osredotočenost na vožnjo v primeru močnega dežja, snega ali drugih zahtevnih pogojev na cesti.

Aktivna varnost

Zahvaljujoč tehnologijam, kot sta Symmetrical All-Wheel Drive in SGP, so odziv volana, nadzor in stabilnost avtomobila izboljšani, kar omogoča visoko raven aktivne varnosti. Tako lahko vsi potniki povsem pomirjeni uživajo v potovanju.

Vehicle Dynamics Control System + Active Torque Vectoring (sistem dinamičnega nadzora vozila + aktivno uravnavanje navora)

Funkcija Vehicle Dynamics Control System nadzira razporeditev navora v sistemu AWD, moč motorja in zavore vsakega kolesa, da avtomobil ostane na svoji začrtani poti. S funkcijo Active Torque Vectoring se aktivirajo zavore in se nižji navor dodeli notranjim kolesom, višji pa zunanjim, da se doseže boljše upravljanje in vozniku omogoči, da po potrebi izvede nagel manever.

Auto Vehicle Hold (samodejno zadržanje vozila)

Ko je avtomobil povsem ustavljen, ga funkcija Auto Vehicle Hold ohrani v istem položaju, tudi ko se sprosti zavorna stopalka, kar zmanjša utrujenost voznika med vožnjo.

Izogibanje nevarnosti

Nizko težišče, SGP in pogon Symmetrical AWD, izboljšano vzmetenje in večja vzvojna togost so omogočili ustvarjanje avtomobila, ki se popolno odziva na ukaze voznika, posebej pri manevrih za izogibanje nevarnosti in trkom.

*1 EyeSight je sistem pomoči pri vožnji, ki ne deluje nujno popolno v vseh pogojih vožnje. Za varno in previdno vožnjo ter spoštovanje prometnih predpisov je vedno odgovoren voznik. Učinkovitost sistema je odvisna od številnih dejavnikov, kot so vzdrževanje vozila, vremenski pogoji in stanje na cesti. Popolne informacije o delovanju in omejitvah sistema EyeSight poiščite v uporabniškem priročniku, vključno z informacijami, navedenimi v tej brošuri.
*2 SRS: Supplemental Restraint System (dodaten sistem za zadrževanje sile). Učinkovit, če se uporablja v kombinaciji z varnostnimi pasovi.
*3 Pre-Collision Braking System ne deluje nujno v vsaki situaciji. Glede na razliko v hitrosti med objekti, njihovo višino in druge pogoje sistem EyeSight morda ne bo izpolnil potrebnih pogojev za optimalno delovanje.
*4 Za varno in previdno vožnjo ter spoštovanje prometnih predpisov je vedno odgovoren voznik. Za varno vožnjo se ne zanašajte povsem na sistem Advanced Safety Package. Funkcije tega sistema so lahko v določenih okoliščinah omejene. Popolne informacije o delovanju in omejitvah sistema poiščite v uporabniškem priročniku. Dodatne informacije poiščite pri svojem zanesljivem zastopniku za vozila Subaru.
*5 Dostopno pri različicah STYLE XTRA in PREMIUM.
*6 Pomaga ohraniti avtomobil na pasu in cestišču brez vodoravne signalizacije. S prepoznavanje robov cestišča, na primer trave in podobnega, pomaga vozniku pri zavijanju, da ohrani vozilo na svojem pasu.

© SUBARU CORPORATION. Vse pravice pridržane. Subaru Italia S.p.A. (delniška družba)
Pravni sedež: Ala (TN), L.go Negrelli 1, C.A.P. 38061 Kapital družbe 2,600.000 EUR
Upravni sedež: Via Montefeltro 6/A - 20156 Milano
Družba je podrejena funkciji upravljanja in usklajevanja družbe Subaru Europe N.V./S.A.
REA TN - 120893 | Davčna številka: 0118169021
Št. DDV: 01188480220 Delniška družba z enim družbenikom